Arbejdsbetingelser
Afdækning:
Ting som der ikke bare lige er til at flytte såsom reoler, tv, køleskab, er kunden selv ansvarlig for afdækning af alt hvad der ikke skal støves til hvis ønsket. AS-gulvservice hæfter ikke for dette.
Rydning:
I de rum hvor vi skal arbejde skal der være umøbleret dvs – komfur, tæpper, køleskab, borde, fjernsyn osv. skal ryddes. AS-Gulvservice flytter ikke på tingene for at udføre arbejdet udover hvis anden særlig aftale er indgået på forhånd.
Støj og lugt:
Der gøres opmærksom på at når man udfører gulvarbejde kan der være støj & støv, Ved afslibning af trapper og spartelmasse kan det forventes at det kan støve lidt mere end almindelig afslibning
Vægge og fodpaneler:
Ved afslibning af gulve er der risko lak,lud/ og småridser på paneler og andet træværk. Derfor anbefaler vi at man lige giver panelerne en klat maling efter gulvbehandlingen.
Støv:
Vores maskiner opsamler 99 % af støvet så det er ikke meget vi støver. Derudover støvsuger vi selv indimellem behandlingerne, men selvfølgeligt kan vi ikke støvsuge væge og træværker der evt. er i rummet. Er der med spartelmasse at gøre skal kunden forvente der vil forekomme meget støv.
Rumtemperatur:
Vi anbefaler vores kunder at der 2 dage inden gulvbehandling at der skal være minimum 20 graders varme i de rum der skal ordnes, da gulvene efterfølgende skal stå og tørre.
Affald:
Affald samles i store klare affaldssække af os men kunden skal selv sørge for at få dem smidt ud. Vi kan evt. gøre dette såfremt kunden ønsker det men der tages en separat betaling for det.
Gennemslibning:
Ved afslibning af lamelparket, kan der forekomme gennemslibning af slidlag og løse parketstave. AS-Gulvservice kan desværre ikke påtage sig ansvaret for denne form for skader.
Betaling:
Der er altid kontant betaling efter hvert udført arbejde. Oprettede kunder har dog 14 dages kredit.